Bracia Sadownicy Gdzie nas szukać?

Regulamin konkursów organizowanych w ramach targów śniadaniowych PN

„Strefa Braci Sadowników na Targach Śniadaniowych – wakacje 2025”

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Konkursy przeprowadzane na podstawie niniejszego regulaminu (dalej: „Konkursy” lub „Konkurs”) organizowane są w terminie i na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.

1.2. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady, na jakich odbywają się Konkursy, w szczególności określa warunki uczestnictwa w Konkursach, prawa i obowiązki Organizatorów oraz prawa i obowiązki Uczestników Konkursów (dalej: „Regulamin”). 

1.3. Organizatorem Konkursów jest marka Bracia Sadownicy (dalej „Organizator”) i jest równocześnie podmiotem przyrzekającym i wydającym nagrody. 

1.4. Konkursy odbywają się w strefie Braci Sadowników (dalej: „Strefa”) w ramach imprezy cyklicznej odbywającej się w formule targów śniadaniowych pn. Targ Śniadaniowy, organizowany w terminach: 19-20.07, 26-27.07, 9-10.08, 23-24.08. W soboty pod adresem al.  Wojska Polskiego 1 w Warszawie (Żoliborz), w niedziele pod adresem Skwer Imienia Grupy AK „Granat” w Warszawie (Mokotów) i ul. Węglarska 41A w Warszawie (Wawer). 

1.5. Treść Regulaminu przez cały czas trwania Konkursów dostępna jest dla Uczestników na terenie Strefy. 

1.6. Konkursy nie są grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą, której wynik zależy od przypadku ani żadną inną przewidzianą w Ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 165 z późn. zm.). 

1.7. Uczestnictwo w Konkursach jest dobrowolne. Przystąpienie do udziału w Konkursach jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika niniejszego Regulaminu w całości. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad.


§ 2. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSACH

Uczestnikiem Konkursów może być każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych przebywająca na terenie Strefy („Uczestnik”) po spełnieniu określonych warunków.

2.1. Aby wziąć udział w Konkursie, Uczestnik musi dokonać zakupu co najmniej 3 produktów w Strefie Braci Sadowników. Po dokonaniu zakupu Uczestnik otrzymuje jeden żeton, który uprawnia do udziału w Konkursie.

2.2. Po okazaniu żetonu Uczestnik może wybrać jedno z dwóch zadań konkursowych:

a) „Blind test” – rozpoznanie smaku napojów bez wcześniejszej informacji, o jaki napój chodzi.

b) Odpowiedź na pytanie z zakresu kultury żywieniowej, rolnictwa, sadownictwa, dietetyki, ekologii lub dotyczące działalności Właściciela marki. W pytaniach zamkniętych (abcd) poprawna jest tylko jedna poprawna odpowiedź. W pytaniach otwartych, więcej niż jedna odpowiedź może być poprawna.

2.3. Po prawidłowym wykonaniu wybranego zadania konkursowego Uczestnik losuje nagrodę z koła fortuny.

2.4. Nagrodami w Konkursie są vouchery do sklepu internetowego Amica oraz gadżety i produkty Braci Sadowników.

2.5. Każdy zakup (min. 3 produkty) uprawnia do odbioru jednego żetonu i tym samym jednej szansy na udział w Konkursie. Uczestnik może brać udział w Konkursie wielokrotnie, pod warunkiem dokonania kolejnych zakupów zgodnie z pkt 1.

2.6. Wartość żadnej z nagród nie przekracza kwoty 2.000 zł. Nagrody są wręczane Uczestnikom bezpośrednio po wykonaniu zadania konkursowego. Uczestnikowi nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego ani przeniesienia prawa do nagrody na osoby trzecie. Odmowa odbioru nagrody po wykonaniu zadania konkursowego jest równoznaczna ze zrzeczeniem się prawa do nagrody.

§ 3. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW

Organizator nie przetwarza w żaden sposób danych osobowych Uczestników. Identyfikacja Uczestników odbywa się wyłącznie poprzez osobisty kontakt Uczestników i przedstawicieli Organizatorów na terenie Strefy.

§ 4. ZGODA NA ROZPOWSZECHNIANIE WIZERUNKU

Przystąpienie do udziału w Konkursach jest równoznaczne z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na rozpowszechnianie przez Organizatorów wizerunku Uczestnika utrwalonego podczas Konkursów w postaci zdjęć lub nagrań, w celu informowania przez Organizatorów o Konkursach, w szczególności w mediach społecznościowych Organizatorów. 

§ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

5.1. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. 

5.2. Organizatorom przysługuje prawo do zmiany postanowień Regulaminu w uzasadnionych przypadkach, z zastrzeżeniem, że zmiany nie naruszą praw i obowiązków nabytych przez Uczestników przed zmianą Regulaminu. 

5.3. W przypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności niezależnych od Organizatora, Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia, skrócenia, zawieszenia, przerwania lub odwołania Konkursów.