
BIG IDEA
Już od dawna mieliśmy apetyt na nietypową kampanię, o wyrazistym przekazie, a powód jest oczywisty…
Nasza marka zawsze stara się działać „po swojemu”, wymykając się złotym standardom kategorii.
To założenie leży u jej podstaw od samego początku. Zawsze chcieliśmy inaczej mówić o owocach i sokach.
Swoją inność budujemy poprzez nazwę, identyfikację wizualną czy aktywności. Tegoroczna komunikacja jest kontynuacją tej idei i mamy nadzieję, ciekawie wzbogaca doświadczenia z marką.
W ten sposób o jabłkach i sokach jeszcze nikt nie mówił…
Ale prawda jest taka, że nie wszystko nam się udaje… natury do niczego nie możemy zmusić

WIELKIE FORMATY LOKALIZACJE
WRZESIEŃ
WARSZAWA
Marszałkowska 111 / kierunek Centrum Złote Tarasy
Galeria Młociny / Kasprowicza i Przy Agorze, kier. CH Galeria Północna, Arkadia / Centrum
Krucza / Al. Jerozolimskie / vis a vis Smyk
SZCZECIN
Aleja Piastów / Mieszka I/ kier. Centrum
PAŹDZIERNIK
WARSZAWA
Galeria Młociny / Kasprowicza i Przy Agorze, kier. CH Galeria Północna, Arkadia / Centrum
POZNAŃ
CH Posnania / Rondo Rataje / Kórnicka / kier. Stary Browar, Dworzec Gł. PKP, Targi Poznańskie
WROCŁAW
Dobrzyńska 21 / Oławska / Galeria Dominikańska/ kier Pasaż Grunwaldzki (strona prawa)
GDYNIA
Morska 2 / kierunek Centrum / Dworzec PKP
SZCZECIN
Aleja Piastów / Mieszka I / kier. Centrum, Galeria Kaskada
BIELSKO-BIAŁA
Dworzec PKP, ul. Warszawska 2